ATI 3D podrska na X550 i X700

Pozdrav !

Odma da informisem :frowning: da sam pocetnik sto se tice Linux-a ( linux koristim tek 2 sedmice ) Suse 10.2.

Nakon jednostavne instalacije :slight_smile: pomislio sam da ce konfigurisanje biti jos jednostavnije mada nije tako :(, hmm zapravo napatio sam se dok sam podesio USB ADSL modem ( NEKAKO PA SAD RADI ,ali Srecom dobio sam speedtouch Ethernet :).

Posjedujem X550 i X700 ATI graficku karticu.
Download-ovo sam 3 paketa drajvera sa ovog linka.
http://ati.amd.com/support/drivers/linux/linux-radeon.html

ATI Driver Installer
XFree86 4.3 Drivers
X.Org 6.8 Drivers

E sad ako iko moze da mi objasni sta je to zapravo xFree86 4.3 Drivers i X.Org 6.8 Drivers u cemu je razlika i sta je sta :S ovo me sve dovodi u veliku konfizuju jer je ovo sve novo za mene :(.

E sad glavni problem.

Pokrenem Installer

[quote]linux-zorg:/home/Zorg/Desktop # ./ati-driver-installer-8.33.6-x86.x86_64.run
Creating directory fglrx-install
Verifying archive integrity… All good.
Uncompressing ATI Proprietary Linux Driver-8.33.6…
ATI Technologies Linux Driver Installer/Packager

Detected configuration:
Architecture: i686 (32-bit)
X Server: Unknown X Window
cp: cannot stat `x710/usr/X11R6/bin/*’: No such file or directory
find: install/usr/bin/fireglcontrolpanel: No such file or directory[/quote]
Kad zavrsim sa instalacijom trebam valjda konfigurisat drajvere il sta vec …
aticonfig
Ali tu se izgubim ne znam sta treba da radim i bilo sta ako uradim nece nekakvi errori.

Zatim sam pokusao da instaliram parcijalno

XFree86 4.3 Drivers
X.Org 6.8 Drivers

I opet nista , jedino sto sad imam ATI ikonicu na desktopu ,a jos nemam 3d suport za graficku :frowning:

[quote]OS: Linux 2.6.18.2-34-default i686
Current user: Zorg@linux-zorg
System: openSUSE 10.2 (i586)
KDE: 3.5.5 “release 45”[/quote]

- tarabe su komentari ne ukucavaj ih u terminal/konzolu…

su
cp /etc/X11/xorg.conf /etc/X11/xorg.conf_backup

instaliraj kernel-source paket (u yastu system software)