ATI napravio DirectX to OpenGL konvertor!

Mali tool, koji je ATI napravio, a koji se zove HLSL2GLSL, može da konvertuje
DirectX 9 HLSL-Shadere (čak do Shader verzije 3.0) u GLSL v1.10.59 ili ES SL v1.00-Shader.
Biblioteka je pod BSD licencom, pa se smije koristiti i u komecijalnim aplikacijama.

S programom dođu dokumentacija i primjeri. ATI već sad pored otvorenog koda nudi i prekompilirane
pakete za Window$ i MacOS X. Linux verzije još nema. Pah! Pitanje vremena :smiley:

Šta kažete na to?

Download: http://sourceforge.net/projects/hlsl2glsl

Šmrc, šmrc,… Vedrane, uspio sam! LOL

Svaka čast :kul:
Ako se ne varam, ovaj tool će omogućiti lakše portanje igara sa Windowsa na Linux? ili je više korisno za Wine projekat?

Ne vjerujem da se portanje isplati, a “homebrew” portanje je možda i ilegalno. Wine je dovoljno
zreo, pa više kužim da će community ili sami proizvođači to riješiti skripticama. Kao neki install
programčić koji kao dependency ima Wine i ovu biblioteku, fino instalira igru, konvertuje shadere
et voila! :smiley: