Cdrecord mi ne prepoznaje CD-RW przac!

Kada kucam cdrecord u shell-u prvo na sta naletim je sljedece: No CD/DVD-Recorder device specified.Imam ASUS-ov snimac i znam da je konfigurisan kao cdrom tj mountam ga kao mount /mnt/cdrom.naravno s obzirom da sam laik za linux ne namjeravam snimati cd sa cdrecord nego sa xcdroast ali valjda prvo treba NESTO USTIMATI DA ASUS-ov CD-RW bude prepoznat,iako prilikom podizanja sistema vidim da je prepoznat jer mi rade oba cd-roma.E sad sta ja treba da kucam ili radim da bi eventualno nekad kasnoje pokusao da snimim svoj prvi CD na Linuxu.Prilikomp odizanja sistema u svim tim silnim redovima vidm lijepo dap ise ASUS tj tacan naziv modela.E sad sta je problem ja pojma nemam.Znam samo da mi treba biti instaliran cdrecord za ovaj xcdroast ali ocito da nije proepznat cd przac.

Koji kernel koristiš? uname -r
Ako imaš 2.4.x onda moraš koristiti SCSI emulaciju. hdc=ide-scsi

Nema veze prebacio sam taj cd-rw u drugi racunar nemoram snimati cdove na linuxu.

Joj drug de matere ti intaliraj suse ba

:smiley: :smiley: :smiley: :kul:

ko te nagovori da snimas preko cdrecord kad imas “K3b”

Ovo je odgovor tipa “reinstaliraj Windows”. :slight_smile:
Nije to način rješavanja problema, bar ne na Linuxu.

Ovo je odgovor tipa “reinstaliraj Windows”. :)[/quote]

cestitam :lol:

Ovo je odgovor tipa “reinstaliraj Windows”. :slight_smile:
Nije to način rješavanja problema, bar ne na Linuxu.[/quote]

Mislim da je to ipak bio odgovor tipa RTFM, a ako nećeš rtfm, nađi neku više user-friendly distro. (Slackware, hvala bogu, ne mora biti “user friendly” u Windows smislu, a tu oblast sasvim dobro pokrivaju komercijalne distribucije)

Bez uvrede novajlijama, ali šta mislite koliko ćete vremena provesti nabadajući “pravu kombinaciju” setupa, paketa, ili sl. Treba fino zagrijati stolicu, pročitati (i probati) brdo stvari; a usput je zgodno ako vam sve radi out of the box (na Mandrivi, SuSE ili RedHat-u).