Detaljni izvještaji konekcija

Pozz!!!
Naš dragi i nikad prežaljeni BHTelecom uracunao mi internet saobraćaj (tačnije download/upload) od 31.07.2008. u 01.08.2008. i tako me zakinuo za nekih 35KM. Žalba naravno nije upalila ali na njihovom izvještaju shvatio sam da je moja konekcija počela 31.07 u 22:04 a završila se 01.08. u 8:04. Što znači da BHTelecom ne racuna internet saobraćaj prema mjesecu nego prema konekciji, tj. ako konekcija traje za vrijeme kada počne novi mjesec (što se meni desilo) BHTelecom je računa u prethodni mjesec a to znači uzimanje novca korisnicima.
Ne sporim da sam konekciju napravio u 22:04h 31.07 i da je ona trajala do 8h 01.08 ali sporni download je započeo netom iza 00:00h dakle u osmom mjesecu, a u ugovoru ne piše da se obračun vrši sa zadnjom konekcijom u mjesecu nego sa početkom slijedećeg mjeseca.
Konačnio, moje pitanje je, da li postoji način da dođem do izvještaja sa svog računara o konekcijama, ali sa preciznim podacima. Dakle trebaju mi podaci o download/upload po satu jer tako ću moći dokazati da sam određeni broj gigabajti skinuo tek iza 00:00h.
Ne znam koliko vam je bitno ali koristim Kubuntu 8.04.
Velika vam hvala!

samo da kazem :smiley: nista zaboravi na to! :smiley: Imaju oni logove u kojima pise u minutu sta si radio! :smiley: al okani se corava posla iskesiraj lovu i nastavi dalje :smiley: +++ vidis da ni brojac nemogu nastimat pa preskace dane :smiley: ili ciko sto upisuje koliko si potrosio tih dana bio bolestan pa niko nije mogao unosit podatke o potrosnji!

zar na bihnetovom “web izvještaju” nemaju vremena, nešto kao ovdje na slici

evo kako to na bihnetu izgleda:

  • brojac redovno preskace neke dane koji se kasnije misteriozno pojave,
    ++ nikda ne odgovaraju za prituzbe na racun
    +++ prekinu ti liniju kad nazoves support
    ++++ kad vec budes uporan pa ti se neko javi na supportu onda jednostavno kaze da ne zna sta je poslat ce ti tehnicara
    +++++ najgori su ISP u bih, jedva cekam neki flat sa pristojnim brzinama,
    ++++++ DABOGDA IH KUPIO T MOBILE ILI NEKI JACI :smiley:

Skupite se i napišite pismo regulatornoj agenciji za telekomunikacije, ili Bakiru (60 minuta), ili šta već rade neposlušni građani/nezadovoljne mušterije :smiley: (tužba je uvijek krajnja opcija)

Nazovi ih (ne helpdesk!) i trazi da pricas sa administratorom ili nekim zaduzenim za tehnicke detalje. Priupitaj tu osobu, objasni situaciju, uzmi mail i posalji isto ovo sto si i nama i vjerujem da ce bit ok. Samo sta god uradio, nemoj zvat helpdesk i nemoj im usporedjivat roditelje sa zivotinjama.

Uostalom, ima i na forumu neko iz telekoma? Avdija?