Opet ja i moja pitanja :lol:
U pitanju je SuSE 9.0,instalirao sam skoro sve fontove sto sam nasao ponudjene u instalaciji,ali u KDE-u nema mi Helvetice.Ima u nekim programima npr. u Operi.Potrebno mi je da imam u KDE-u da mi ima u menijima jer je ukljucen anti-aliasing pa su mi sva slova mutna.I jel moguce namjestit kako da se fontovi ne kvare kad npr. stavim size 13 ili veci jer na 12 je OK ali kad povecam odmah se pokvare.I jos jedno pitanje,instalirao sam driver za graficku i sve radi super ali kad udjem u konzolu preko ctrl+alt+f? grafika se pokvari.Jedno slovo bude preko citavog ekrana a dok nisam instalirao driver u consoli je bilo OK ali u KDE-u nista se nije vidjelo.Kako sve ovo da rijesim? … oprostite ako sam nejasan , pocetnik sam
Ne znam šta očekuješ, da te ovaj forum vodi za ruku kroz sve tvoje probleme? To su trivijalni problemi, da si probao malo istražiti KDE Kontrolni centar riješio bi ih za manje vremena nego što je bilo potrebno da napišeš ovu poruku.
Suse ima izuzetno dobru databazu sa howto…
Sve od A do Ž…
Zato mali prijedlog prije nego postaviš pitanje ovdje ( malo truda sa tvoje
strane nebi škodilo ) :
http://portal.suse.com/sdb/en/index.html
ili
http://www.google.com/linux
Naravno ako tu ne nađeš ništa onda postavi pitanje na forumu …
=D>
Ovo je bilo extra. Svaka Cast Vedrane. :kul:
Budi malo jasniji što se tiče dijela oko grafičke kartice, i “sj***e virtuelne konzole”.
Da li imaš NVIDIA grafičku karticu, koja verzija NVIDIA drajvera?
Problemi sa virtuelnim konzolama su stara priča za NVIDIA drajvere. Npr. kod mene rade 3D drajveri v.43.63, a sve ostale verzije (44.96 … 46.20) imaju problema sa virtuelnom konzolom (i sporije rade).
Dakle, ako želiš pomoć u vezi NVIDIA 3D drajvera moraš biti malo precizniji, ili ako hoćeš, pogledaj malo na ovom forumu:
http://www.nvnews.net/vbulletin/forumdisplay.php?s=ff53913c3ba50711142f3e8ca2d315f5&forumid=14