Header datoteke u Anjuti 2.0.2?

Pozdrav svima. Popriličan sam početnik među linuxašima, pa slabo poznajem aplikacije za linux.

Želim sve svoje radnje prebacit na linux pa tako i programiranje u C/C +±u.
Instalirao sam preko synaptica Anjutu 2.0.2, malo sam se mučio dok sam integrirao editor i kompajler u okruženje (a možda ni to nisam dobro napravio). Sad me muči kad napišem neki source kod uključim neke header datoteke (npr. #include<math.h>,…stdio.h… i sl.).

Da li te datoteke dolaze sa paketom anjute jer pri kompajliranju mi javlja grešku jer kaže da ne postoji da ta datoteka.

[bgcolor=#FF1010]Ako dolaze sa paketom da li ih trebam nekako “uključit” (prijavit) ili ih možda trebam ja skinuti od nekud i spremiti na određeno mjesto (koje?)?[/bgcolor]

Dolaze uz gcc, libc itd.

Jel moze primjer problematicnog koda (jos bolje i gcc output).

[quote=Slatkish1984]Pozdrav svima. Popriličan sam početnik među linuxašima, pa slabo poznajem aplikacije za linux.

Želim sve svoje radnje prebacit na linux pa tako i programiranje u C/C +±u.
Instalirao sam preko synaptica Anjutu 2.0.2, malo sam se mučio dok sam integrirao editor i kompajler u okruženje (a možda ni to nisam dobro napravio). Sad me muči kad napišem neki source kod uključim neke header datoteke (npr. #include<math.h>,…stdio.h… i sl.).

Da li te datoteke dolaze sa paketom anjute jer pri kompajliranju mi javlja grešku jer kaže da ne postoji da ta datoteka.

[bgcolor=#FF1010]Ako dolaze sa paketom da li ih trebam nekako “uključit” (prijavit) ili ih možda trebam ja skinuti od nekud i spremiti na određeno mjesto (koje?)?[/bgcolor][/quote]