Pozdrav svima. Popriličan sam početnik među linuxašima, pa slabo poznajem aplikacije za linux.
Želim sve svoje radnje prebacit na linux pa tako i programiranje u C/C +±u.
Instalirao sam preko synaptica Anjutu 2.0.2, malo sam se mučio dok sam integrirao editor i kompajler u okruženje (a možda ni to nisam dobro napravio). Sad me muči kad napišem neki source kod uključim neke header datoteke (npr. #include<math.h>,…stdio.h… i sl.).
Da li te datoteke dolaze sa paketom anjute jer pri kompajliranju mi javlja grešku jer kaže da ne postoji da ta datoteka.
[bgcolor=#FF1010]Ako dolaze sa paketom da li ih trebam nekako “uključit” (prijavit) ili ih možda trebam ja skinuti od nekud i spremiti na određeno mjesto (koje?)?[/bgcolor]
[quote=Slatkish1984]Pozdrav svima. Popriličan sam početnik među linuxašima, pa slabo poznajem aplikacije za linux.
Želim sve svoje radnje prebacit na linux pa tako i programiranje u C/C +±u.
Instalirao sam preko synaptica Anjutu 2.0.2, malo sam se mučio dok sam integrirao editor i kompajler u okruženje (a možda ni to nisam dobro napravio). Sad me muči kad napišem neki source kod uključim neke header datoteke (npr. #include<math.h>,…stdio.h… i sl.).
Da li te datoteke dolaze sa paketom anjute jer pri kompajliranju mi javlja grešku jer kaže da ne postoji da ta datoteka.
[bgcolor=#FF1010]Ako dolaze sa paketom da li ih trebam nekako “uključit” (prijavit) ili ih možda trebam ja skinuti od nekud i spremiti na određeno mjesto (koje?)?[/bgcolor][/quote]
Ne dolaze s anjutom, nego je sve modularizovano. Dakle, ako zelis manipulisati npr. png formatom slike u svom programu instaliras libpng-dev paket kako bi imao headere od png biblioteke. Ako zelis koristiti STL, standardnu datoteku sablona za C++, instaliras libstdc++* paket, ako zelis standardne gcc headere i sistemske headere, instaliras gcc-dev - ne zovu se ovako :), mozda libgcc (reci nam kako se zovu :)) i libc6-dev ili ako zelis Linux sistemske headere instaliraj linux-kernel-headers i slicno.