U svijetu linuxa sam apsolutni pocetnik. Cjelokupno moje linux iskustvo seze dotle da sam uspio napraviti dual boot Viste i OpenSuse 10.3 i tu se sve zavrsava.
neki hardware mi je poznao, neki naravno nije, radi se o laptopu Dell Studio 1535.
Trenutno sam skinuo drivere za ATI Mobility HD3450 sa njihovog web-a i drivere za broadcom mreznu karticu.
ATI driver je u .run ekstenziji a broadcom u .tar ekstenziji, i tu pocinju problemi
naime, ne znam kako da izvrsim instalaciju navedenih drivera.
koliko sam upucen to bi trebalo nekako kroz cli uz upotrebu nekih komandi i switcheva da se uradi, ali to je sve sto znam…
Ukoliko se neko nadje da mi ovo pojasni zamolio bih, ukoliko je moguće, da mi da neki step-by-step guide, po mogućnosti sa kratkim objašnjenjima šta, kako i zašto je koja naredba i koji switch koristen itd isl i kako to sve radi.
instalacija mi je prosla iznenadjujuce jednostavno no igrom slucaja sam preskocio chmod +x naziv_filea.run
sada kada bootam sistem, kadmi treba prikazati desktop, samo mi se slika zabrlja. je li postoji neki nacin da stvar vratim na pocetno stanje, nesto kao system restore u windowsima?
pokusao sam bootati i failsafe mode ali tu dodjem do konzole i tu tu
Da li je ta graficka uopste podrzana na linuxu? jesi li provjerio to? Ako ti se slika zamrljala, ne vidis nista, probaj pritisnuti CTRL + ALT + F2 i ako te prebaci u konzolu, loguj se kao root i upisi
i to ce izbrisati drivere i vratiti sve na stare postavke
[quote=Skywalker]Da li je ta graficka uopste podrzana na linuxu? jesi li provjerio to? Ako ti se slika zamrljala, ne vidis nista, probaj pritisnuti CTRL + ALT + F2 i ako te prebaci u konzolu, loguj se kao root i upisi
i to ce izbrisati drivere i vratiti sve na stare postavke
Hajmo za početak da se početnicima NE PREPORUČUJE instalacija proprietary 3D drajvera, bilo ATI bilo NVIDIA. Pogotovo zato što se nećete baš naigrati na Linuxu.