Instalacija NAPEOS software-a

Zdravo svima

Pravi sam početnik što se tiče Linux-a, ali moram ga naučiti. Nekada sam koristio Ubuntu, medjutim software koji mi trebaju su većinom na Linux-u.
Ukoliko ima neko zainteresovan da mi pomogne a da je iz Sarajeva, neka se javi. Naime trebao bih na svom laptopu instalirati neki Linux i nekoliko pratećih programa i na kraju instalirati NAPEOS software. Ja mogu proslijediti NAPEOS software ukoliko je neko spreman da proba instalirati na svom kompjuteru.

Ubuntu je Linux, koliko ja vidim na NAPEOS stranici on radi na ubuntu

On se može instalirati i na windows preko CYGWIN. Ja bih ti mogao proslijediti software ukoliko želiš probati instalirati.

Sto ne probas prvo sam instalirati pa pitati ako bude problema.
Ako vec hoces uciti prvo zadaj pojmove Linux i kernel u wikipediju.
ne postoji Linux kao mnozina. Linux je kernel i on je samo jedan. Njega imaju sve distribucije, generalna razlika je nacin na koji se pakuju aplikacije, upravitelj tim paketima i kako je kernel konfigurisan. Ostalo su varijante okusa i boja.
Preporucujem wiki.open.hr jer ima dosta tutorijala na “nasem” jeziku.

Upravo sam krenuo da probam. Javim se kad zapne.

Probao sam instalirati na Ubuntu. Nakon instalacije sam pokusao da pokrenem program i evo sta sam dobio:
!** Error: file /home/dzevad/napeos/data/misconf/mainwin.con not found
!** Error: Napeos user environment not defined!

Jesi slijedio upute sa ftp://emita.ign.fr/pub/data/grsp/NAPEOS_3.3.1_Installation%20Guide_v2_0.pdf
Spominje se neki templates folder koji sadrzi neki Makefile, ali posto nema nigdje na internetu ove aplikacije, mogu samo da nagadjam sta pise unutra.
Ako je to instalirano u /home/dzevad/NAPEOS_nesto tj isao si samo ./configure pa make ili samo make onda bi trebao definisati HOME varijablu. Posto ne znam sta Ubuntu koristi za izvrsavanje naredbi na startupu, u terminalu ukucaj nano ~/.bashrc i vidi ima li sta u njemu. Na kraju reda dodaj ovaj tekst (prekucaj iz PDF primjera)