Kernel update

Pozdrav Raja !!!

E ja sam jedan od pocetnika odma da kazem da pojma nemam o zivotu sto se tice Linux-a.

Imam problem sa konekcijom preko adsl naso sam datoteku koja mi je trebala i odradio svasta nesto sad me samo koci kerne … kako da ga update … skino sam ga na winu … u paketu patch-2.6.8.1 kako da ga updejtujem

Ovisno o distribuciji koju koristiš, najbolje ti je skinuti kompletan kernel 2.6.8.1 (zadnju verziju) a ne samo update, a obzirom da imaš ADSL to stvarno ne bi trebao biti problem 8)

Kako to instalirat … postavit ja to nis nekontam pls help!

Ovo će ti pomoći:
http://howto.lugbih.org/howto/kernel/kernel.htm

E hvala ti puno na ovo … probat cu sad puno mi je jesnije … jest da sam tek pocetnik nikad se nisam susreo prije sa Linux-om odonosno pojma nemam … al snacu se nekako Hvala jos jednom svima .

Da li ima potrebe za howto o pravljenju kernel-a od vanilla source-a?
Ako ima recite i da napisem/o howto o tome?

Pa zar to nije onaj Amilin howto? I zar nije neko otvorio ovo
http://start.linux.org.ba/Kernel
? Mislim sad je vrijeme ispita tako da treba pustiti ljudima da dođu do daha, a ima toliko drugih nenapisanih stvari.

Hm, ovo je dorađena verzija koju je uradio Babysitter. Ne znam zašto to nije naznačeno u dokumentu? Čini mi se da je bilo naznačeno?

[quote]I zar nije neko otvorio ovo
http://start.linux.org.ba/Kernel ? [/quote]
Otvorila sam stranicu u nadi da ću naći vremena da napišem “svježiji” howto, ali kako stvari stoje, ne vjerujem da će uskoro.

Pozdravi,

Amila

Sorry :oops:
Nisam ni obraco paznju na link o kernel-u ! :wink:

Howto je dobar ali trebalo bi ga još jednom prekontrolisati od neke treće osobe koja je možda malo više " gramatički nadarena " nego ja. Imam osjećaj da neke rečenice, za početnika, nisu baš naj jasnije.
Moja filozofija kaže : bolje poboljšati nego izmišljati. Zato sam dopunio Amilin dokument a ako neko može još jednom da ga prekontroliše: dobrošao!