Koji Linux?

Znam da ste se odmah “osuli” na ovu temu koju sam upisao gore :] , ali pretpostavljam da je ovaj put ipak “malo drugacija”.

Citajuci postove ovdje i na forumu BHWebmasters-a instalirao sam kao pocetnik Mandrake na svoj kompjuter. Skin’o sam 9.1 ali planiram da se presaltam cim mi vrijeme dozvoli a po Vedranovoj preporuci na 10 (maloprije procitah u Mandrake-ovom newsletter-u da su uizbacili 10.2 ?).

No, ljude u firmi gdje sam prosle sedmice poceo sa radom sam uspio vec da nagovorim da web stranicu sa hosting u drugoj firmi prebacimo “u kucu”.

E, interesje me da li da i dalje se drzim Mandrake-a 10 za taj novi server ili ipak preporucujete nesto drugo. Server ce sluziti za shopping cart, trebace instalirati SSL, treba biti stvarno stabilan i sve ostalo o redu. Znaci, nije za kucnu upotrebu nego u komercijalne svrhe.

Sta sad?

stabilnost = freebsd

Ok, ali sam vec cuo od Mirze da kad radi - radi, ali da ga je malo teze (za pocetnike) konfigurisati ???
nasao sam jednu dobru knjigu (dodje sa instalacionim CD-ovima, verzija 5.nesto, cini mi se…) ali se nekakok ne usudjujem poceti sa tim…

[quote] Ok, ali sam vec cuo od Mirze da kad radi - radi, ali da ga je malo teze (za pocetnike) konfigurisati ???
nasao sam jednu dobru knjigu (dodje sa instalacionim CD-ovima, verzija 5.nesto, cini mi se…) ali se nekakok ne usudjujem poceti sa tim…[/quote]
Dobra knjiga riješi sve probleme vjeruj mi

Moja preporuka: SuSE 9.1

ovo ce ti biti koliko linuxasa - toliko distribucija :wink:

Ako si na ti sa konzolom, moja ti je preporuka definitivno Debian. Stabilnost, paketni sistem, distribucija koja se bukvalno sama odrzava. Instaliras samo ono sto ti treba i to radi ko sat, stavis da periodicno skida update i patcheve i to ti je to.
A za Debiana imas i odlicnu knjigu od O’Reillyja - cini mi se da se zove Debian Linux.

Ako volis graficke konfiguracijske alate i te fazone onda valjda SuSE.

[quote]ovo ce ti biti koliko linuxasa - toliko distribucija :wink:
[/quote]