tek sam se prijavio ovdje na forum jer namjeravam instalirati Linux, ali prije nego sto bih poceo sa tim, zanima me da li mogu podesiti wireless konekciju po novom nacinu autentikacije PPPoE koji logosoft sada koristi (prije kad je bila PEAP autentikacija vidio sam ovdje na forumu da to malo teze ide ali da su neki uspjeli, mada ja nisam), da bih uopce mogao dalje nastaviti experimentisanjem. Da li da downloadujem driver za CISCO Aironet 350 PCI sa www.cisco.com ili postoje vec drajveri na cd-ovima od linux-a? Downloadujem sa bihnetovog ftp-a suse distribuciju 10.0 (onih 5 iso fajlova). Znaci molio bih nekoga ko zna kako to podesiti da se javi i objasni to malo poblize.
Nevezano za ovu temu iz subjecta, jos bih molio nekoga da mi preporuci kakve drivere da koristim za graficku kartu kako bi imao 3d akceleraciju, s obzirom da koristim Sapphire-ovu ATI Radeon 9600 Pro karticu.
I jos nesto, posto sam pocetnik teski sto se Linux-a tice, da li je pametno sto downloadujem suse distribuciju?
tek sam se prijavio ovdje na forum jer namjeravam instalirati Linux, ali prije nego sto bih poceo sa tim, zanima me da li mogu podesiti wireless konekciju po novom nacinu autentikacije PPPoE koji logosoft sada koristi (prije kad je bila PEAP autentikacija vidio sam ovdje na forumu da to malo teze ide ali da su neki uspjeli, mada ja nisam), da bih uopce mogao dalje nastaviti experimentisanjem. Da li da downloadujem driver za CISCO Aironet 350 PCI sa www.cisco.com ili postoje vec drajveri na cd-ovima od linux-a? Downloadujem sa bihnetovog ftp-a suse distribuciju 10.0 (onih 5 iso fajlova). Znaci molio bih nekoga ko zna kako to podesiti da se javi i objasni to malo poblize.
Nevezano za ovu temu iz subjecta, jos bih molio nekoga da mi preporuci kakve drivere da koristim za graficku kartu kako bi imao 3d akceleraciju, s obzirom da koristim Sapphire-ovu ATI Radeon 9600 Pro karticu.
I jos nesto, posto sam pocetnik teski sto se Linux-a tice, da li je pametno sto downloadujem suse distribuciju?