Nemogu konfigurisati wvdial, tj napraviti konekciju,pomoc!

Imam fluxbox na slackwareu,i muku mucim sa konfigurisanjem externog modema na wvdial za slackware mislim da je verzija 1.54.Modem je incijaliziran ali nemogu otvoriti wvdial jer mi se pokze sljedeca poruka:
Configuration does not specify a valid phone number
--------------------------||---------------- login name
-------------------------||------------------ password
S obzirom da sam pocetnik kako uopste da podesim konekciju na internet tj bihnet preko slacka na fluxboxu??Ukoliko bi mi neko dao kratko upustvo ili neki link bio bih mu puno zahvalan.Npaominjem da komanda kppp & ne radi ali neznam zasto??

http://cc.jlab.org/docs/services/linux/linux-ppp.html

Ok raspakovao sam wvdial-1.53.tar.gz na disk i dobio direktorij /wvdial-1.53 i u njjme sljedece fajlove:ppp.provider,wvdial.1,wvrules.mk,ppp.provider-pipe,wvdial.conf.5,wver.h,debian(direktorij),src(direktorij) i wvdialconf.1.Normalno sam kucao make install wvdial.1 i vidio sam da je racunar krenuo sa instalacijom sa nekim greskama sto je sve jako brzo proletilo.Kucao sam i wvdialconf /etc/wvdial.conf modem je prepoznat odredjen je port speed ali nikako mi se ne dize wvdial kao program.Kako i gdje mi se nudi da upisem login i pass i phone number.Kad kucam wvdial kao ROOT pise Permission denied ili obicno nista se ne desava??U cemu je problem? :oops:

Kako samo ‘make install’? Da nisi promašio koju komandu :wink:

http://start.linux.org.ba/Instalacija_programa

Uvije sa paketom dođe i README/INSTALL file …
Pročitaj ga i biće ti “više” jasnije šta trebaš da radiš !!!
O tome ima masa stvati na start.linux.org.ba

./configure --help
make
make install
:rolleyes:

osim toga prvo prekobntroliši dali je wvdial već instaliran na sistemu:

whereis wvdial /usr/bin/wvdial /etc/wvdial.conf /usr/share/man/man1/wvdial.1.gz
ako whereis izbaci sličnu liniju, znači da je instaliran.