Par pitanja

Instalirao sam ubuntu i konacno sam skuzio kako radi synaptic.
ipak imam problem zato sto ne umem instalirati stampac (canon,pixma ip1800)
gje kako mogu nabaviti drajvere za njega ili mogu pak koristiti neki od drajvera koje on poseduje?
takodje ubuntu mi nije prepoznao blutooth(bluesoil) - kako to resiti jer kada sam imao instaliran suse 10 onda mi je blutooth radio bez problema.
dalje kako da instaliram nero3 skinuo sam deb i rpm paket i kako da instaliram operu?
jel ima neki dobar download manager kao sto je flash get?
jos da napomenem da sam totalni pocetnik i da kad bilo neko slikovno upustvo to bi bilo nabolje.

[quote=gorankx]Instalirao sam ubuntu i konacno sam skuzio kako radi synaptic.
ipak imam problem zato sto ne umem instalirati stampac (canon,pixma ip1800)
gje kako mogu nabaviti drajvere za njega ili mogu pak koristiti neki od drajvera koje on poseduje?
takodje ubuntu mi nije prepoznao blutooth(bluesoil) - kako to resiti jer kada sam imao instaliran suse 10 onda mi je blutooth radio bez problema.
dalje kako da instaliram nero3 skinuo sam deb i rpm paket i kako da instaliram operu?
jel ima neki dobar download manager kao sto je flash get?
jos da napomenem da sam totalni pocetnik i da kad bilo neko slikovno upustvo to bi bilo nabolje.[/quote]

• za štampače i bluetooth, google.com -> ubuntu + moj_štampač & bluetooth

• nisam nikad probao da instaliram nero, ako si skinuo .deb onda iz dir-a gdje si skinuo kucaj sudo dpkg -i nero*.deb

• skineš paket za ubuntu sa opera.com pa sudo dpkg -i opera*.deb

• firefox addons -> downthemall
    od ostalih probaj kget, wget

printer: http://openprinting.org/show_printer.cgi?recnum=Canon-PIXMA_iP1800

Nero3: trazi u synapticu K3B netreba ti vise od njega, nero zaboravi,
flash get: Downloader for X (u synapticu trazi d4x)