Pomoc oko Sambe

Pozdrav,

kako sam pocetnik na Lunux-u molim za pomoc oko konfigurisanja Sambe.

U lokalnoj Win mrezi ( najprostija bez ikakvih servera i kontrola samo share folders) postavio Ubuntu 8.10 server, pokrenuo Sambu, podesio osnovnu konfiguraciju, korisnike i to radi nekako.

hocu da napravim da svi user-i mogu u dir /projects imaju sva prava(citanje, pisanje…) osim prava brisanja tudjih file i dirrektorija
tj. samo vlasnik (onaj ko je kreirao file ili dir ) moze da obrise, ostali mogu slobodno da pisu, citaju, listaju, kopraju…

probao sam nesto ovako ali bas i ne radi kako sam zamislio.

[projects]
comment = Dokumenti vezani za projekte
writeable = yes
create mode = 1777
directory mode = 1777
path = /projects

ima neko ideju kako ovo rijesiti?

hvala

cim moze pisat u taj folder automatski moze i brisat

Nije ti ta politika baš ispravna, jer ako neko može mijenjati fajl, može pobrisati sve iz njega i ostaviti prazan fajl što je isto kao da ga je obrisao. Isto tako, ako može dodati novi fajl u direktorij, može i brisati fajlove iz tog direktorija jer direktorij je takođe “fajl” sa spiskom drugih fajlova.

Ispravan pristup je sljedeći:
Svaki korisnik ima svoj dir u kojem može kreirati, brisati itd. fajlove. Drugi korisnici mogu ući u taj dir ali imaju read-only pristup. Korisnik može zabraniti čitanje pojedinih fajlova u svom diru ili pristup diru. Postoji neki zajednički (public) dir u kojem svi sve mogu čitati i pisati.

P.S. da ne bude da nisam odgovorio na pitanje, mislim da ne može.

googlajuci da rijesim problem naletio sam negdje (kraickom oka) o permisijam nesto kao
sticky bit koji, ako sam dobro svatio, upravo radi to da samo vlasnik moze obrisati dir.

U txtu se spominjali i drugi OS i uloga sticky u njima, pa koliko se sjecam na lunux-u se odnosi samo na direktorije a kod file_ova je nesto kao " ostaje u memoriji radi naknadnog brzeg pokretanja" -???
(ako neko zna nesto neka pojasni ili uputi )