Prelazak na linux?

Pozz svima prije svega.

Stvarno sam laik sto se tice linuxa, pa eto nemojte zamjeriti ako postavim neko glupo pitanje :smiley:

Kontam da predjem skroz na linux, ali zanima me da li par programa koji su meni potrebni rade na Linuxu?

Prije svega treba mi da radi:
visual studio (samo VB i C++)
access (radi baza podataka)

Ostalo koje bi mi trebalo, mada nije neophodno:
free zone
Photoshop CS2/CS3
macromedia flash i dreamweaver
ostalo manje vise, bez ostalog mogu se snaci :smiley:

Sad zanima me sta od ovoga radi na linuxu?

I svakako koji bi linux trebao izabrati? Nesto sam gledao i kontao SuSe pa sad ne znam bas… nekih prijedloga?

Hvala :smiley:

Što se tice programa koje si gore nabrojao, postoje dosta dobre alternative za iste.
Evo da pocnemo redom:

1. Za C++ mozes koristiti K-develop C/C++ koji dolazi u KDE, a za VB imas program zove se Gambas. Ako se mislis bazama ozbiljnije baviti predji na mysql ili postgre, definitivno su bolji od access a pored toga su još i free. M$ access ces moci i dalje da koristis preko wine-a, ali nije bas najbolje rjesenje.
  2. Freezona nikakav problem, radi sve normalno.
  3. Za ostale programe imas zamjenske sa kojima ces moci da izvuces skoro isti rezultat. Umjesto Photoshopa probaj Gimp, a umjesto DW-a imas quantu plus.
    Sve u svemu probaj SUSE, ili neki drugi Live distro, sigurno neces pogrijesiti.

Otkud takva odluka, neko ko nije niti isprobao nekakvu Linux distribuciju zeli jednostavno tako da predje, za pocetak imas dualboot, nakon svakog restarta ili paljenja imas opciju Linux ili Windows, na tebi je da izaberes koji ces operativni sistem pokrenuti. Instaliraj, uci se i privikavaj se, razlike su velike i male, nakon nekoliko mjeseci razmisli dali da “skroz” predjes ili da koristis oba sistema na kompjutoru.

[quote=nurudin]Prije svega treba mi da radi:
visual studio (samo VB i C++)
access (radi baza podataka)

Ostalo koje bi mi trebalo, mada nije neophodno:
free zone
Photoshop CS2/CS3