Problemcici

Skoro sam instalirao Debian 4.0 pa sam nesto zeznuo u instalaciji pa me zanima jel mogu popraviti:

1. Odabrao sam da ne koristi ntfs particije koje imam na hdd-u pa sad kad pokusam da ih otvorim kaze da nemam permisije za to, kao nisam root itd. Kako da ih mountujem kad mi ne dozvoljava.

2. Zezno sam naziv hosta pa mi pise sad “korisnik@nekihost” u terminalu pa kako mogu za ovaj host da napisem nesto drugo?

3. Posto sam pocetnik: Ovaj Debian ili Ubuntu 8.04? (ubuntu/kubuntu sam vec koristio neko vrijeme)?

Hvala…

1. instaliraj ntfs-3g ako vec nije installiran
    apt-get install ntfs-3g

mountaj windows particije sa :
sa naredbom mount:

mount -t ntfs-3g /dev/hda1 /mnt/windows

#sa naredbom ntfs-3g:

ntfs-3g /dev/hda1 /mnt/windows

ili u /etc/fstab ubaci :

/dev/hda1 /mnt/windows ntfs-3g umask=0 0 0
ili
/dev/hda1 /mnt/windows ntfs-3g umask=0,nls=utf8 0 0

u fajlu /etc/hostname promjeni ime tvog hosta
ili
sa nardbom hostname prije toga

man hostname

Je vec kompleksnije pitanje na koje nije lako dati uvijek objektivan odgovor.
Uglavnom je je najbolja distribucija ona koja korisniku najbolje odgovara.

Ako si korisitio Ubuntu i njegove derivate onda ti ni koristenje Debiana nece tesko pasti.
Debian je po meni jedna od najboljih distribucija po pitanju servera sigurnosti i stabilnosti, da su malo brzi sa integracijom novih paketa sigurno bi i vladali desktopom ali bi sa tim narusili vjerovatno jednu od 3 napomenute prednosti nad ostalim distribucijama.

Ubuntu nije nista drugo no malo preradjeni klon koji zasniva na snapshotu debianovih paketa, znaci da u svom spektrumu ima pakete koje debian testira.
Ubuntu nije losa distribucija i sigurno je dobra za pocetnike.

Stoji ti na volju

pozdrav

E hvala nekako sam moutovao prticije ali opet nemam pravo da pisem po njima samo citanje. Nemam dozvolu za write on disk. Kako da promijenim to?