Imam malo cudno pitanje oko instalacije Puppy 3.01 linuxa.
Da li je potreban GRUB ili LILO ako sam intalirao samo Puppy na kompjuter.
Probao sam instalirati, ali nesto ne ide.
Dakle prvo sam podijelio disk na sljedece particije:
Primarna 5gb
hda1 ext2 (i na nju dao putanju za instalaciju puppija i tu je instaliran) i u cfdisku zadao da je bootable
Logička
hda5 linux swap 256mb
hda6 fat 32 1,5gb
kasnije sam Grubu zadao hda1 (i Superblok i MBR), ali nema sanse da se podigne, jesam li negdje fulio?
u prvom pokušaju sam napravio dvije ext2 particije (slijedeći ulk uputstvo) i isprobao sam sve varijante.
Nece pa nece…
S obzirom da sam pocetnik, moze li mi neko objasniti ili linkati ovo oko bootanja, hvala…
Jesu jesu! Šta će ti startovati sistem!?
Irfane, najlakša solucija ako te maltretira Grub je da probaš Lilo, ako ni to ne radi vidjećemo dalje.
Šta se tačno desi kada se treba startovati sistem? Dobiješ prazan ekran ili neku poruku greške ili…? Dođeš li ikada do menija? ako dođeš, probaj pritisnuti tipku e (za edit) pa nam pošalji sadržinu tih boot stavki.
pokrene se grub, ali kada odaberem Linux on hda1, javi grešku: “Error loading file…” ili tako nešto (na poslu sam pa ne mogu do veceras probati, sinoć sam se zafrkavo do 1 8(
samo ovo što medo govori mi ima smisla (a opet kažem da sam početnik) jer prilikom instalacije ovog Puppiya na usb stick, regularno boota, a nema gruba
Zvuci kao da ti nije dobro podesen menu.lst, tacnije root opcija.
Mozes li nam prepisati kad u GRUBu pritisnes e na Linux sta sve pise?
Trebalo bi pisati nesto ala:
title Linux
root (hd0,0)
kernel /boot/vmlinuz root=/dev/hda1
(ovo je samo otprilikativno, nemoj mislit bukvalno da ovo treba pisat).
Ok, uspio sam nekako (nisam mountiro disk kada sam instalirao grub :)), imam samo još dva pitanja u vezi boota, pa ćemo dalje…
Kako da postignem da grub odmah boota kernel bez postavljanja onog menija gdje moram udariti enter?