Red Hat 9.0 nece da ucita

Imao sam ovu situaciju:

c: 10gb <-- (FAT32) tu mi je instaliran Windows Xp
d: 70gb <-- (NTFS) prazan

Kad mi Boot-a sistem ne ponudi mi da biram izmedju Windows-a i Linux-a vec samo ucita Windows. Kako ovo da namjestim da mi se pojavi
loader.

Ubacim prvi cd R.H i pocnem sa instalacijom (ja sam totalni amater u vezi Linux-a tako da sam cijelu instalaciju radio po jednom tutorial-u i vjerujem da sam ispravno uradio). :rolleyes: . Ukucam [/i]boot:linux noprobe da odem u expert mode, izaberem Workstation nakon toga brisem NTFS particiju od 70gb i kreiram SWAP particiju za virtuelnu memoriju od 1024Mb , boot particiju od 100Mb i root od preostalog prostora. Nakon ovoga odabiram boot loader[i] LILO. Namjestim da se DOS incijalno pokrece i namjestim da se LILO instalira u MBR. Nakon toga biram root lozinku. Prihvatim ponudjene pakete i pustim ga da se instalira. Kad se zavrsi i kad ga resetujem pocne da ucitava windows xp.

Dok sam instalirao R.H. napravio sam boot disketu. Mogu li preko nje da podignem sistem ili preko (Live-cd-a) Knoppix-a da podignem sistem i podesim da mi se pojavi loader.
Malo sam ceprkao po netu i neki misle da treba editovati lilo.conf (treba zamjeniti [/i]linear sa LBA32 ) Pokusao sam to da uradim preko Knoppix-a samo mi stalno izbacuje poruku : You don’t have permission to open this file. Kao nema ja prava da editujem tu poruku.

Izgleda da si napravio /boot particiju iznad 1024-tog cilindra što sprječava podizanje linuxa (stari problem). Inače si sve dobro uradio. Trebao bi podići sistem preko boot-diskete i prekontrolisati particionsku-tabelu komandom fdisk /dev/hda , u programu pritisni p dabi vidio tabelu i izađi sa q iz programa. U trećem stupcu tabele vidiš početak, u četvrtom kraj particije.
1GB swap je previše ( šteta za prostor), a i boot particija može maximalno 20 Mb da bude. Puno uspjeha :slight_smile:

evo sad cu da probam :wink:

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: rrrrrradiiii.!!!