RedHat 7.2

Apsolutni sam pocetnik i nikada nisam vidio Linux golim ocima(osim screenshota).

Odlucio sam nabaviti i probati, uzeo sam od prijatelja RedHat 7.2.

Napravio sam linux boot disk podigao instalaciju u grafickom okruzenju i kada sam dosao do dijela oko particija i HDD tu je stalo.

Naime imam vec odvojenu particiju(disk) za Linux koja je trenutno FAT32. Tamo sam odabrao Format tu ext2(ili slicno) cuo sam da je to file system za linux.

I kada sam krenuo na Next izbacio mi je gresku da moram napraviti /root(??) za linux.

Kako da to uradim i sta je to

Ako ti je lakse da pratis informacije koje je vec neko pokusao da uradi mozda mogu i tebi pomoci.

Pogledaj start.linux.org.ba

Eh vidis prijatelju kada particioniras disk trebas napraviti swap i root particiju…

To mozes napraviti pomocu opcije “montiraj”…

Inace ova “greska” (prije bi se moglo reci da je to tvoja greska)javlja se najcesce kod Mandrake Linuxa…

savjetujem ti da procitas “start” na ovoj stranici, ili probaj sa upustvom za instalaciju na oficielnoj Hatovoj stranici…

Dosta srece…

Kemo

Vrlo jednostavno…

Predlažem da napraviš dva dijela za Linux

i to : nativ ( ext3/2, reiser, ili slično ) i naravno swap. Kažeš da već imaš odvojen dio za Linux ( predpostavljam da koristiš Window ) i netrebaš onda da praviš boot dio. Bootaj sa diskete, to je najsigurnije. Vidim da je raji potreban HOWTO na našem jeziku. Pa narode uskoro će se pojaviti na Start linux ULKBIH

problem rijesen…

Imam jos jedno pitanje, kako da unesem znak “@” u text field, naime instalirao sam MSN Messenger za Linux, sada mi trazi da unesem mail a standardna CRTL+ALT+V konbinacija neradi, a ni copy/paste.

probaj SHIFT+2

to mi daje navodinke

Ili jednostavno koristi našu tastaturu a ne englesku !

valjda obrnuto - englesku umjesto nasu

Inace, u Linuxu mozes imati obje tastature istovremeno (slicno kao u Win), a saltas izmedju njih nekom kombinacijom tipki, po defaultu mislim da je Ctrl+Alt+K