Rezound port na qt

Glavni programer Davy Durham,
ce podesiti REZOUND software da
radi na qt-u (umjesto Gtk).

Ovo je informacija iz prve ruke
direktno od programera.

http://rezound.sourceforge.net/

Software ce “profitirati” od dobrih
QT bibilioteka, i radice stabilnije.

Jako bitno.

naravno

jedan od zestokih algoritama (FFT) dolazi u qt zajednicu :slight_smile:

nazdravlje

Pravilnik grupe Novosti

Evo velika slova!

\ /
0 0
///\

i radice stabilnije.

Ko to Qt ima manje bugova od Gtk…

ma neradi se o bug-ovima.
toga ima posvuda.

radi se o dobrim qt bibliotekama
( ciljam na K3B “prikljucak” na rezound ili obratno)

onda je gotov profi “audio mastering suite” za pingvina.

integracija bi bila prava stvar

Hehehe, vec cujem “KRezound” (gluho bilo) :smiley:

krezound ili grezound j…bi ga isto je
vazno je da se nareze sample-ova k´o drva i sl.
znas li kolko kosta wawelab od steinber-ga ?
ili onaj soundtrack (apple)

Zar ne moze Audacity, sve to?
Mislim kakve su bolje stvari ili koje kvalitete donosi rezound u odnosu na Audacity ima i onaj od gnome za obradu al cim se sjetim imena znam da je bio u beti verziji.

Da GWC gnome wave cleaner http://gwc.sourceforge.net/
il onaj aldour kojeg sam bezveze kompajlirao pola sata :slight_smile:

rezound je poput wavelab-a.
ima svoje efekte za obradu dinamike signala
(kompresor, limiter, gate te parametricne eq-e i fft filter)

interface ovih plugin-ova je napravljen tako,
da svaki tonac odmah zna kako da ih koristi
((attack, decay, release) parametri npr. ))

ladspa plugin-ovi (audacity) imaju malo problema sa ovim standardima.
nadam se da ce se to promijeniti

ja nebih kompajlirao ardour ako mi je distro neki standardni ( ubuntu suse slax…)
ovisno o distrou ( rpm za sve redhat format distro-e) .deb za ubuntu i debian
ubuntu na repo multimedia universe (cinimise)
i solaris ima svoj paket
mac osx isto

Zasto kompajliras?

ardour je profi i komplikovan ( prava zamjena za proo tools)

ako te "golicaju ove teme idi na
http://linux-sound.org/

Da kad ga instaliram standardno onda mi ne prepozna Jack server, a ovako iz souce onda radi, nekako cim vidim da nece odmah povucem source i to je to, mislim da je navika, tako sam radio i za audacity, jer mi je beta vise funkcionalna od one 1.2.6. koja dodje na Ubuntu, nekako imam utisak kada sam uradim da napravim kamen i da radi sve kako treba, a ne da mi ne dostaju nekakve datoteke il da je program osakacen zbog njih imam takav utisak ponekad.

ako imas brzi internet, skini s mreze dynebolic ili musix.
musix ima i apt tj. synaptic. ova dva pindvina su prave multimedija hadzije:)
(obje verzije imaju rt kernel pmt i na
krntijama tipa hp celeron laptop 64 mb rama + dynebolic na hd, latencija kod monitoring-a 4 ms ).
ovo u profi-komercijalnom svijetu ima samo mac sa core audio serverom.
svaka cast za kompajliranje.

jucer sam gledao kompreosor u audacity. ima u prozoru tri parametra i graficku krivulju.
ratio, thresholdd, i attack. nema gain(up), nema decay, release, side chain itd.

rezound ima u donjem dijelu prozora level i peak metar, mjerilo stepena koorelacije (koliko je nesto mono ili stereo), graficki prikaz freq. podrucja od 20hz do 20 khz itd.

ovo ima jos samo jamin (na linuxima).

pozdrav

Reci mi dali je bolje kod prebacivanja audio kaseta i slicnih svaricica sa externog uredjaja preko line-in zvucne upotrebljavati jack ili alsu?
Samo savjet, jer vidim da se razumijes u to.

najbolje bi bilo da skontas “jack je audio server” alsa je nesto vise.

nema veze uvijek ti treba nesto kao alsa ( ima jos oss i sl.). to su “driveri non plus ultra” .
jack je most izmedju aplikacije (ardour npr.) i alsa-e. jack pomaze ardour-u da se ne petlja
u audio sistem os-a, nego samo pokuca na vrata i kaze imal´ te alsa/oss… :slight_smile:

ako snimas sa line in: line in je ( line out isto) imas snagu signala od 0,32 volta.

na profi uredjajima je 1,5 volti minimum.
manje prostora za sumove itd itd.
ukratko:
-koristi sto manje kablova (sto krace to bolje) ako znas letovati, napravi sebi
kabel sa mini jack-ovima na oba kraja ne duzi od 1,5 metra.

ako su ti kasete stare, pokusaj koristiti preemphasis trik ( pojacas freq od 10 khz pa nagore
za 6 do12 db-a) i onda snimas (znaci treba ti neki dobar eq ili sl). kad koristis ovakav lanac
uredjaja prevario si racunar i snimio signal od 18 bit-a :slight_smile: svaki bit jednako 6 db!
sumovi onda leze za 2 bita nize ( sa preemphasis-om od 12 dB)

samo kad radis master cd moras ponovo koristiti deemphasis trik. smanji freq (audacity npr fft eq od
Dominic Massoni-a) od 10 khz pa do 20 khz za onoliko koliko si pojacao kad si snimao.
sad cd player moze normalno svirati cd bez krestanja visokih tonova.

Gospodin R.Dolby je ovako stvorio industriju nevjerovatnih razmjera.

nadam se da ce ti nesto pomoci ovo moje pametovanje :slight_smile:

Svaka ti cast za ovaj trik, pokusam, a kablove mogu srediti nije problem, hvala jos jednom :slight_smile:
Znaci fft equilizer 12 db gore i kasnije smanjiti -12 db.
Kablovi sto deblji i kraci.
Alsa ili jack svejedno, nekako mi na jack izgleda malo pojacaniji zvuk u odnosu na alsu dok na Oss-u je totalno los.
Nema veze hvala jos jednom pa pokusam :slight_smile:

Da ovo gore to je sa equailizerom na pojacalu od linije koliko shvacam, a smanjivam sa fft equalizerom na audacity.

citat :“Da ovo gore to je sa equailizerom na pojacalu od linije koliko shvacam, a smanjivam sa fft equalizerom na audacity.”

ja ja!

uzmi papir i olovku i nacrtaj tri objekta na papiru
razmakni ih dovoljno i povezi ih linijama

-objekt 1 je tvoj tape out
-obj. 2 je pojacalo ili eq in plus out
-obj. 3 je tvoj audio kompic line in
nacrtao si signal flow za tvoj “recording session” :slight_smile:

sve se desava ustvari na obj. 2 ( prilikom snimanja)

-pazi: ako koristis pojacalo kao eq, nemoj slati signal sa originalnog
"tape record" ili “tape out izlaza” (straznja strana pojacala)
uzmi “feed” (signal) sa slusalica! i odvrni visoke tonove koliko ti kompic moze izdrzati ( nemoj
pokvariti audio kartu sa overload-om :))

sad snimas na kompjuteru ovakav signal.

kad hoces prziti cd biraj na efektima fft eq i smanji visoke te uradi export as wav.
smanjio si visoke na normalu ali si i sumove smanjio. ovo bi bilo nesto kao dolby c redukcija.

ukoliko imas dva linux kompica, koristi jedan kao dsp ( digital signal process-or) :slight_smile:

-objekt 1. tape send
-obkjekt 2. “dynebolic” live komp i startaj jack-a plus jamin-a (mastering suite)

upikaj u line in (u dynebolic) tvoj tape send i otvori parametric eq od jamin-a

line out sa dynebolic-a onda na kompic za snimanje
i opet prije przenja smaniji visoke, export wav i onda burn

nekoliko kompanija prodaje gotove dsp racunare sa rt linux-om
kao serverom za razlicite “plug-in-ove”,
skupim ad/da konverter-ima, audio kartama.

-i ti mozes imati isto samo sto ti je karta “consumer” (16 bit-a 44.1 khz plus sumovi)
al nema veze. mozes praviti cuda :slight_smile:

ladspa ima (audacity) EXPERIMENTALNI efekt za skidanje sumova iz signala.
“noiseremoval” ili slicno

odaberes “komad signala bez muzike” ( u pauzi samo sum)
skidas ovaj isti sum iz korisnog signala.

mogucnosti su ti neogranicene. samo ti treba vrijeme i strpljenje :slight_smile: