[RIJEŠENO] FreeBSD i Debian... koji god volite

Srdačan pozdrav svim forumašima. novi sam ovdje. Ne znam koliko je u redu tek tako započeti temu ali evo odlučio sam se instalirati debian (ili FreeBSD svejedno koji više volite), na jednu xseries 226 intelovu mašinu i non stop mi se pri bootanju javlja kursor u gornjem lijevom ćošku… Ni traga od starta instalacije ili bilo čega drugog. Za sada sam siguran da niej do instalacijskog medija i da nije do boot sekvence, jer originalnii cd “setup and installation” odlično učita i podigne neki linux bazirani wizard za pripremu diska. Nudi opcije za instaliranje svih mogućih microsoftovih servera i kao zadnju opciju OTHER vjerovatno namjenjenu svemu ostalom…

uglavnom kada prođem OTHER vizard ne dogodi se ništa… bootam debian i freeBSD i dogodi se taj promt… ništa više…

Podigao sam knopix, ali pošto sam totalni početnik nemam predstavu dali bi mogao iz knopixa instairati novi sistem…

Ako se ne varam, xseries 226 ima RAID kontroler za koji su ti potrebni drajveri koje možeš naći na www.ibm.com. Ne znam kako je kod Debiana, ali za RedHat bazirane distribucije moraš napraviti driver disketu i ubaciti je prilikom instalacije kada ti to sistem zatraži.

Mozes i iz Knopixa samo sto ja znam samo za jedan distro koji isporucuje arhiviran filesystem i koji mozes otpakovati i raditi instalaciju u obicnom direktoriju bilo gdje :slight_smile:

Na nekoliko mašina iz xSeries sam instalirao Ubuntu i u prijašnjim a i zadnjim verzijama ))flawlessly(( . Čista automatika .

Dadonja: daj reci koja je tacno masina, konfiguracija itd… da mozemo nac koji je kontroler, na to se mora moc installirat linux sigurno …