Pozdrav
Instalirao sam SuSE 10.2 i instalacija je prosla ok,medzutim problem nastaje prilikom boot-anja sistema kad nakon odredzenog vremena se pojavi samo crni ekran.Mislim da je problem u monitoru ili grafickoj ali posto sam pocetnik kad je linux upitanju isti neznam rijesit.Monitor je Samsung SyncMaster 793DF (kojeg SuSe prilikom intalacije nije prepoznao vec je dodjelio neki slican njemu) a graficka je GeForce 6600.
PS
Pokusao sam pokrenit Knoppix 5.1.1 Live cd al se pojavi isti problem znaci samo crni ekran.Kod Knoppix-a problem nastaje kod runlevel:5 nesto X-Window session…
Znam da je ovo u vezi Knoppix-a OFF TOPIC al sam spomenuo samo kako bi sto bolje objasnio problem.
možda ti ovo pomogne:
kad ti se pojavi “crni ekran” imaš li osjećaja da je zaledio sistem ili je samo prestao “izlaz na monitor”, probaj capslock i numlock tipke vidi ima li lampica, ako budu radile onda pritisni istovremeno CTRL+ALT+F6, pa se logiraj kao root, i onda kucaj sax2
ps:
jesi li probao ubuntu live mandriva live…
pps:
ja mislim da je prevelik refresh postavljen i monitor ne može da podnese i ugasi se… garant ti je CRT monitor?
Monitor je CRT.
Sto se tice lampica od Caps Lock i Num Lock rade odma poslije pojavljivanja crnog prozora (odprilike par sekundi,nakon sto prodje par sekundi nije moguce palit il gasit).
ctrl+alt+F6 takodje neradi
[quote=ruler]Monitor je CRT.
Sto se tice lampica od Caps Lock i Num Lock rade odma poslije pojavljivanja crnog prozora (odprilike par sekundi,nakon sto prodje par sekundi nije moguce palit il gasit).
ctrl+alt+F6 takodje neradi[/quote]
probaj CTRL+ALT+ (F1 do F6 šaltaj) nabrzaka
jesi li pritiskao Esc, prilikom bootanja da vidiš koje poruke se ispisuju?
hmm, eh sad mogu samo nagađati…
ovako, možda da dodaš “noapic nolapi acpi=off” u kernel liniju prilikom bootanja, ne znam hoćeš li me razumjeti…
ako ne znaš o čemu pričam, to se ovako radi: