SuSE 9.1 - grafička, zvučna, modem

eh ovako… ja sam pocetnik u linuxu i treba mi pomoc(zasad samo programiram u c-u)
imam suse 9.1 koji ne prepoznaje ni graficku ni zvucnu(imam 64-bitni procesor-pentium 4, foxconn 915 maticna, e-geforce 6600 le, zvucna je dosla u kompu) a ni modem(us robotics 56)
trebao bih pomoc oko namudavanja graficke, zvucne i modema
hvala unaprijed
pozdrav

64bitni P4 ???

nevermind - samo preskoci SuSE9.1 ! Uzmi 9.3 ili 10.1 ! Pola biblioteka je “popucano” na 64bitnoj verziji !

Pozdrav

Ice

Foxconn 915 = Intel Pentium 4 ili Celeron D
Znaci 32 bit
Ako ti je to konfiguracija onda uzmi distribuciju Suse x86
Ako ti je slucajno 64 bit-a za koje nikako ne vjerujem onda distribuciju Suse x86-64
Prepoznace ti zvucnu odmah, jer se radi o AC97 integrisanoj direkt na maticnoj
Graficku sa kernelom linux-2.6.11 funkcionise :slight_smile:
Znaci Suse 9.3, 10.0 ili 10.1 i uzivaj

US Robotics je jedini proizvođač “winmodema” koji apsolutno nikako nije podržan :frowning: sorry…

možda mu je onaj serijski (fenomenalni za linux lol)

Ne razumjem se u te modeme, ali nikad nemam problema s tim. Niti sam sta konfigurirao poslije instalacije, ali uvijek radi?
Prikopcan preko ethernet-a zapravo je router konfiguraciju radim na njemu preko firefoxa ako je potrebno nesto cackati. Ali imam pitanje nakon 2 sata pocinje se paliti -gasiti ne znam dali nekakva posebna konfiguracija na linux-u se treba obaviti?

ej ice ja sam isto iz bihaca pa ako imas ti suse 10.1 da mi nekako prebacis :slight_smile:

[quote=medo]Foxconn 915 = Intel Pentium 4 ili Celeron D
Znaci 32 bit[/quote]
ne mora znaciti… malo potrazi na internetu :slight_smile:

0

Eh koliko je tehnika napredovala nisam ni znao da na LGA775 Socket uopste moze Penium dual-core.
Sorry

D kod intela ne stoji za dual-core nego za dual-error :wink: pa vi bujrum :wink: