Jučer sam uspio da 5 računara spojim na windows server 2008 i da sharujem njihove lokalne printere kako treba. Instalirao sam sambu i nije bilo nikakvih problema.
Danas kad su ljudi upalili računare nigdje ni jednog printera ni na mapi.
Odem na windows server nema ih.
Da li postoji kakav tutorial ili kakvo trajno rješenje da ljudi sharuju svoje printere sa ubuntu-a na windows server i da tako ostane trajno.
[quote]Ok, to get Vista to see the printer across the network, make sure the following is done:
System>Administration>Printing>Printer>Properties> Policies has the following checked: Enabled, Accepting Jobs, Shared
System>Administration>Printing>Printer>Properties> Access Control has “Deny printing for everyone except these users:” selected and then add all of the relevant users
System>Administration>Printing>Server>Settings has “Publish shared printers connected to this system” checked
System>Administration>Users and Groups>Manage Groups> has “lpadmin” added[/quote]
[quote=amir2703]Jučer sam uspio da 5 računara spojim na windows server 2008 i da sharujem njihove lokalne printere kako treba. Instalirao sam sambu i nije bilo nikakvih problema.
Danas kad su ljudi upalili računare nigdje ni jednog printera ni na mapi.
Odem na windows server nema ih.
Da li postoji kakav tutorial ili kakvo trajno rješenje da ljudi sharuju svoje printere sa ubuntu-a na windows server i da tako ostane trajno.
Unaprijed hvala[/quote]
Hint! opis nikakav
kako su instalirani i sherovani printeri, putem sambe, cups?
printere koji su preko cupsa/sambe jednom kad dodas su tu inace koristis logon.bat gdje ih definises