Mozete li mi detaljno objasniti kako da konfigurisem internet na linux-u. Na windows-u mi je vpn konekcija za globalnet. Znam nesto da se treba installirati PPTP client ali ne znam kako pa mi i to detaljno objasnite. Hvala unaprijed
sudo apt-get install network-manager-pptp
Ev sacu probati.
Dobio sam ovaj odgovor
Reading package lists… Done
Building dependency tree
Reading state information… Done
E: Couldn’t find package network-manager-pptp
I kao sto rekoh 200% sam pocetnik u linuxu zato molim vas malo detaljnije.
Znaci nemam nikakav internet na linux-u nego samo restartujem i ulazim na windows i gledam sta pisete.
Jel mi treba biti ubacen cd dok kucam tu komandu i sve detaljno jer nista ne znam
[quote=a.armin]Dobio sam ovaj odgovor
Reading package lists… Done
Building dependency tree
Reading state information… Done
E: Couldn’t find package network-manager-pptp
I kao sto rekoh 200% sam pocetnik u linuxu zato molim vas malo detaljnije.
Znaci nemam nikakav internet na linux-u nego samo restartujem i ulazim na windows i gledam sta pisete.
Jel mi treba biti ubacen cd dok kucam tu komandu i sve detaljno jer nista ne znam[/quote]
kolega je mislio da imaš internet, u tom slučaju ta naredba bi ti pomogla
probaj skinuti ovaj paket http://packages.ubuntu.com/karmic/net/network-manager-pptp
Oj sorry, nisam upratio. Dakle, poslusaj ovaj post iznad naravno, ako imas ovaj novi Ubuntu 9.10 Karmic Koala. Ako nemas tu verziju, nadji isti ovaj paket za starije verzije.
Pogledaj ovaj tutorijal sto je orka napisao/la:
http://forum.linux.org.ba/viewtopic.php?id=4864
Vjerovatno ce raditi i na 9.10
a i oni su likovi više… cc pa glupi network manager nakon 5-10 godina postojanja linuxa nisu u stanju da naprave da radi kako treba…
svaka čast mandrivi na njihovom “network centru”, fakat radi što treba da radi, stabilan je podržava sve od a-ž (ADSL, PPTP, WiFi itd)…