Ubuntu vpn konekcija

Mozete li mi detaljno objasniti kako da konfigurisem internet na linux-u. Na windows-u mi je vpn konekcija za globalnet. Znam nesto da se treba installirati PPTP client ali ne znam kako pa mi i to detaljno objasnite. Hvala unaprijed

sudo apt-get install network-manager-pptp

Ev sacu probati.

Dobio sam ovaj odgovor
Reading package lists… Done
Building dependency tree
Reading state information… Done
E: Couldn’t find package network-manager-pptp

I kao sto rekoh 200% sam pocetnik u linuxu zato molim vas malo detaljnije.
Znaci nemam nikakav internet na linux-u nego samo restartujem i ulazim na windows i gledam sta pisete.
Jel mi treba biti ubacen cd dok kucam tu komandu i sve detaljno jer nista ne znam

[quote=a.armin]Dobio sam ovaj odgovor
Reading package lists… Done
Building dependency tree
Reading state information… Done
E: Couldn’t find package network-manager-pptp

I kao sto rekoh 200% sam pocetnik u linuxu zato molim vas malo detaljnije.
Znaci nemam nikakav internet na linux-u nego samo restartujem i ulazim na windows i gledam sta pisete.
Jel mi treba biti ubacen cd dok kucam tu komandu i sve detaljno jer nista ne znam[/quote]
kolega je mislio da imaš internet, u tom slučaju ta naredba bi ti pomogla

probaj skinuti ovaj paket http://packages.ubuntu.com/karmic/net/network-manager-pptp

Oj sorry, nisam upratio. Dakle, poslusaj ovaj post iznad :slight_smile: naravno, ako imas ovaj novi Ubuntu 9.10 Karmic Koala. Ako nemas tu verziju, nadji isti ovaj paket za starije verzije.

Pogledaj ovaj tutorijal sto je orka napisao/la:

http://forum.linux.org.ba/viewtopic.php?id=4864

Vjerovatno ce raditi i na 9.10

a i oni su likovi više… cc pa glupi network manager nakon 5-10 godina postojanja linuxa nisu u stanju da naprave da radi kako treba…

svaka čast mandrivi na njihovom “network centru”, fakat radi što treba da radi, stabilan je podržava sve od a-ž (ADSL, PPTP, WiFi itd)…