Odmah da kazem, apsolutni sam pocetnik. Instalirala sam Ubuntu na drugu prim particiju (na prvoj mi je WinXP). Neko vrijeme je sve islo OK, ali nedavno mi zbog neke sitnice WinXp particija dobila zastavicu sakriveno, iako sam u PMagicu unhideovala. Kako da u Grubu iskoristim unhide naredbu, ako nisam logovana kao root. Da li se to moze? Posto kod mene stalno prijavljuje gresku> Error 23: Error while parsing number
Ako mi je particija na /dev/hda1 , kako napisati unhide naredbu, konkretno!
PS Treba li napomenuti da mi sada ne moze startati Winxp, i da su mi svi bitni podaci tamo!?
I da ne trazim pomoc sa svog kompe iako mi Ubuntu starta, ali nema podrske za net.
U grubu oznake particija nisu hdxN nego (hdN,M) gdje prvi broj označava bus a drugi particiju. Oba broja počinju od nule. Znači /dev/hda1 u grubu se označava kao (hd0,0).
[quote=Neogenesis]PS Treba li napomenuti da mi sada ne moze startati Winxp, i da su mi svi bitni podaci tamo!?
I da ne trazim pomoc sa svog kompe iako mi Ubuntu starta, ali nema podrske za net.[/quote]
samo nemoj “hititi”, sve se moze lagano srediti…
http://www.redhat.com/archives/rhl-beta-list/2004-May/msg01797.html
http://www.linuxforums.org/forum/suse-linux-help/28604-two-drives-suse-winxp.html
Vedran, pa zasto mi onda prikazuje onu gresku (pisala sam naredbu: unhide (hdo,0). Tovjerovatno treba biti logovan kao root. Zato mi vjerovatno i kod fsdisk naredbi pise unable to open …
Nije problem reinstalirati Ubuntu (mislim lakse je nego WinXP) da bi dosla do root privilegija.
Sanele, hvala na trudu, ali na onim linkovima nisam nasla nista novo sto bi mi pomoglo.
PS Hititi ???
[quote=Neogenesis]Vedran, pa zasto mi onda prikazuje onu gresku (pisala sam naredbu: unhide (hdo,0). Tovjerovatno treba biti logovan kao root. Zato mi vjerovatno i kod fsdisk naredbi pise unable to open …
Nije problem reinstalirati Ubuntu (mislim lakse je nego WinXP) da bi dosla do root privilegija.