[VEĆ BILO] Na SUSE 10.0 ne rade codeci

Razocaran sam u SUSE 10.0…

Prvo me zeza gcc, sada nemoze se ni gledati filmovi na dvd i divx

Skinuo sam Mplayer, ali nekontam nesto:

Ne kontam sta je .asc
posebno se skine paket a posebno imas zapis (kao neki key)
ovako:

-----BEGIN PGP SIGNATURE-----
Version: GnuPG v1.4.2 (GNU/Linux)

iD8DBQBEVT4Q3ogvP079aX4RqtjQAJ8TFpzt0FJyvXlOLj6Tjbop932VcQCgjeqv
ifu1VlNnrdh54R8iGHpf65A=
=MO07
-----END PGP SIGNATURE-----

Kako ovo ubaciti , sta ovo znaci??

Ja sam pocetnik i trazim pomoc od profes.

hvala!

.asc ili .md5 fajlove skidas ako hoces da provjeris checksum paketa. tj. ako nisi siguran da je taj paket originalni kako ga je “izdao” developer/i iz mplayer-a (posebno ako skidas sa nekih mirror stranica a ne direktno sa mplayer site-a).
takodje sa tim key-ovima mozes provjerit ako si imo neku gresku u komunikaciji dali si skinuo kako treba file, dali je potpun i te gluposti …

Kakve si codeke skinuo?Trebaju ti oni w32_all (tako nekako se zovu i teski su negdje oko 30-ak MB , tako ces najbolje znati).Skini .rpm i instaliraj , takodje i mplayer.Onda pokreni mplayer komandu u konzoli i vidi da li ti trazi jos nekih karafeka (libs , blabla).Ako sve prodje kako treba desni klik na .avi , .wmv file > open with mplayer bi trebalo biti dovoljno

Link
http://packman.links2linux.de/
izaberi multimedia
i instaliraj sebi MPlayer ili VLC ali pazi na verziju distribucije
za w32codec idi na http://rpm.pbone.net/ i upisi taj codec pack i nadji verziju distribucije. (naravno suse)
Prije instaliranja napravi jedan dosje gdje te takve stvari drzis i prilikom instaliranja prvo kada kliknes na jedan od rpm idi na desno vidjeces kao dodaj dosje u yast source i to je to onda instaliraj i neces imati nikakvih problemcica nadam se :slight_smile:
Eh da je samo to nemas niti “javu” i to moras instalirati :wink: