Wireless AirLive WL-1600 USB na ubuntu 8.04

Molim vas za pomoć jer sam početnik u linuxu.
Istalirao sam Ubuntu 8.04 i sad nemam internet.
Internet koristim na windowsu preko wireless-a i sa wireless karticom “AirLive WL-1600 USB”.
Zači internet koristim preko USB wirelessa.
Danas sam instalirao Ubuntu 8.04 zato što sam vidio na instalacionom CD-u od wireless kartice da ima driver od linuxa i spisak koje linuxe podržava.
E sad pošto linux prepozna neke drivere neke neprepozna, “ja nemam pojma da li mi je preponao driver od wireless USB-ea”, ili ako je prepozao kako da to vidim da je prepozao ili ako nije kako da instaliram onaj driver što sam dobio na Instalacionom CD-u.
Onaj driver sa CD-ea sam kopy na desktop i raspakovao na desktop ali ne postoji file.exe a ja početnik na linuxu i zato vas molim za pomoć.

#lsusb i #dmesg naredbe bi ti trebale reci da li je ta kartica prepoznata. Ostalo se konfigurise iz network managera. Mislim da ubuntu prepoznaje AirLive out-of-box.

EDIT: Ipak nije bas kako sam mislio. Morat ces skinuti driver i sam kompajlirati.

http://www.airlive.com/support/support_3a.jsp?pdid=PD1223473034861

Evo link. Pogledaj ReadMe da vidis kako se instalira i konfigurise :slight_smile:

Hvala što si se potrudio da mi pomogneš.
Problem je riješen, Wireless USB AirLive WL-1600 radi bez ikakvih problema na Ubuntu 9.04. Potrebno je samo u networkmenageru da izaberete svoju Wireless mrežu i upišete password.
Na Ubuntu 9.04 radi i Broadcom BCM4311 Wireless kartica bez ikakvih problema.

Pokušao sam da instaliram driver koji si mi preporučio ali nije uspjelo, izbacuje neke greške koje ja kao početnik u linuxsu neznam da popravim.

Možeš mi molim te malo detaljnije objasnit kako si to uspio namjestit ja nikako ne uspijevam ??? Unaprijed hvala

Pa objasnio je, umjesto Ubuntu 8.04 stavio je Ubuntu 9.04 i radilo je automatski.

Pozdrav

Skoro sam nov na linux, imam isto airlive usb, probao sam sve gore navedenih varijacije al nisam uspeo nista…