Na site-u i dalje stoji prazno kako doći do instalacijonih cd-ova i ostalih cd-ova. Pa, ja sam početnik i želim naučiti linux. Ali nije nimalo lakše uz ovaj site. Nažalost. Jer sam se bio ponadao. Pošto pojma nemam o Linuxu, kontao sam Mandrake 9.3 uzeti, ali koju verziju?
http://www.linux.org.ba/index.php?l=hocu
Na ovoj stranici fino pise kako doci do linuxa
Eh gdje zivis ? Ako si u Sarajevu, dodji u cetvrtak u 6 u CSI (na Ilidzi) na sastanak. I poslije polaganja svecane zakletve da ces braniti pingvina i crno bijelu boju, procesa “inicijacije”, obuke i polaganje testa o biografiji Linusa Torvaldsa, RMS-a i ostale raje mozda dobijes ono sto trazis …
:))))
Za administraciju: na ovoj stranici gdje su nabrojani cd-ovi navedena je jedna ogromna laz kojom smo duboko uvrijedjeni mi, korisnici slackware linuxa. Naime, na stranici pise da slackware 9.1 dolazi na 1 cd-u a u stvari on dolazi na 2 CD-a! Ja ne zelim da pricam o tome koliko je ovim gnusnim cinom naneseno stete slackware zajednici u BiH. Zahtjevam ispravljanje greske i javno izvinjenje od odgovornih lica :))))
NeX, žao nam je ako si se razočarao, voljeli bismo da nam ukažeš tačno zašto naš sajt nije zadovoljio tvoja očekivanja.
Distribucija Linuxa se trenutno odvija na dva načina: kroz distributivne centre (od kojih se onaj u Sarajevu nalazi u CSIju i aktivan je četvrtkom od 18:00… ako je neko u mogućnosti da nam osigura prostoriju sa računarima na povoljnijem mjestu i u povoljnije vrijeme, bili bismo oduševljeni) i kroz privatne veze, dakle preko prijatelja. Naša nastojanja da utemeljimo distributivne centre u drugim gradovima su za sada bez rezultata, ali postoje pojedinci koji u pravilu izađu u susret.
Za početnike je namijenjena stranica start.linux.org.ba koja upravo prolazi kroz fazu ponovnog osmišljavanja i redizajna.
Tamo gdje piše npr. “Slackware (1 CD)” to ne znači da Slackware dolazi na 1 CDu nego da mi imamo samo taj jedan CD npr. znaš li na koliko CDova dolazi FreeBSD???