Potpuni sam Linux pocetnik, pa bih molio da pojednostavite vase objasnjenje.
Imam slijedeci problem, ustvari vise njih:
Instalirao sam SuSE 8.1 Personal i imam problema sa Graf. karticom (PNY GeForce4 Ti 4200 64 Mb DDRAM).
Trenutno je instaliran ādummyā file umjesto drivera sa www.nvidia.com, pa ne mogu namjestiti 24bit boju i nema 3D support
Instalirao sam, uz pomoc Yast, ona dva fajla sa nvidia.com (kernel module i .RPM fajl ja mislim), sve je proslo uredu, ali opet dobijam upozorenje o ādummyā fajlu i Yast trazi da se pobrine za ovo (ali uvijek dobijem āno new patchesā poruku kod downloada, pa ne znam sta da radim).
Drugi problem je moja zvucna kartica (CMI, ne znam koji je model mozda 8883 ili sl.).
Imam jednu CMI integrisanu, a druga je CMI PCI, problem je sto sam u toku instalacije zaboravio onemoguciti integrisanu zvucnu karticu u BIOSu, pa sam je naknadno uklonio, ali zvuka nema i nema, iako su obe uredno prepoznate u toku instalacije.
Primjetio sam da je SuSE malo sporiji od Windows XP, je li to normalno?
Koliki treba swap file i kako se mjenja?
Izvinjavam se zbog broja pitanja, ali ovaj OS odlicno izgleda i zelim sto prije rijesiti sve probleme.
Po pravilu bi trebalo nakon instalacije ovih drvera, startovati kompjuter ponovo i tada se prilikom prijavljivanja na sistem kratko pojavi nvidia simbol .Å”to se tiÄe zvuÄne kartice nemoraÅ” je uklanjat, jer sa SuSE možeÅ” bez problema koristiti viÅ”e kartica istovremeno. Ako su prepoznate u toku instalacije onda je to veÄ dobro. Možda bi trebao pozvati alsa-mixer ( ili KMIX) i pojaÄati ton. InaÄe nam daj malo viÅ”e informacija o kartici.
Nije SuSE sporiji nego predpostavljam da koristiÅ” KDE kao radno suÄelje. On je vrlo opÅ”iran, pa mu treba malo vremena. Ako ti je brzina važna probaj umjesto KDE koristiti Gnome.