POzdrav,
Jos uvijek sam pocetnik u ovladavanju linuxom, i imam problem sa D-link dwl g510 karticom i konekcijom na ineternet putem ISP Zone. Putem ndiswrapera kartica, i postavljene IP adrese i DNS-a, mreza postoji, pronadjena je, ali u drakconfu ne mogu da pronadjem karticu u Bezicnim vezama (“Nije pronadjen nijedan uredjaj” - kako kaze, ali u spisku hardvera postoji) i ne mogu da se konektujem na internet. Nadalje kako da kreiram accaunt za spajanje na istu mrezu (U win-u je lako, ali pod linuxom ide teze). Pokusao sam rijesiti problem prije nego sam se javio, ali ne ide (skidao sam ralinkove drajvere, kompajlirao itd., ali nista). Kakav bi mi bio dalji potez u ovom pogledu, da li je Kubuntu bolji, ili neka druga distribucija???
[quote=jose]POzdrav,
Jos uvijek sam pocetnik u ovladavanju linuxom, i imam problem sa D-link dwl g510 karticom i konekcijom na ineternet putem ISP Zone.[/quote]
btw imam baš DWL-G510 (H/W Ver.: C2 → Ralink chipset podržan na linuxu)
ti nam reci kad ovo probaš
haj uradi ovo u konzoli
su
lspci (ili bolje haj ovu dole)
lspci |grep 802
ako ti bude ovo:
00:08.0 Network controller: RaLink RT2561/RT61 rev B 802.11g
samo da znaš da na ubuntu-u ta kartica radi out of the box, ne moraš kompajlirati drivere…
znači ako snimiš/pokreneš live CD kubuntu/ubuntu-a, uradi ovo u konzoli:
iwconfig # trebalo bi da vidiš ovako nešto
ra1 RT61 Wireless ESSID:"" Nickname:""
Mode:Managed Frequency:2.412 GHz Bit Rate=54 Mb/s
RTS thr:off Fragment thr:off
Link Quality=0/100 Signal level:-121 dBm Noise level:-92 dBm
Rx invalid nwid:0 Rx invalid crypt:0 Rx invalid frag:0
Tx excessive retries:0 Invalid misc:0 Missed beacon:0
ps:
zaboravi ndiswrapper sa ovom karticom… zato što ima GPL driver, eto, haj ako ti bude ova kartica kod mene i ako snimiš k/ubuntu javi se za objašnjenje: “kako na net preko “wireless” internet providera”
NAPOMENA:
uzmi ubuntu/kubuntu 7.04, OK?