Stigo ubuntu,kubuntu,edubuntu

tuspas mene (imam najbržeg poštara lol)

jel još ko naručivao, btw. ja sam ga naručio odmah kad je moglo i evo stiglo 3CD-a i386 arch jutros

Ja sam narucio odma cim je postavljeno na shipit ali jos nista…

EUPM. Pa narucuje se po 100 komada. Jos fino ljudi rekli narucujte sto vise…

P.S. Ne zamjerite mi sto sam sjeban danas. Cekao sam profesora 6 sati a on nije dosao :frowning:

Onda bi i meni trebali stići jer sam ih naručio negdje prije 15. maja, kada su postali dostupni za naručivanje.

Ja sam Ubuntu naručio još 24. maja i još uvijek ništa. Edubuntu i Kubuntu sam naručio 01. juna. Moram malo porazgovarati s poštarom.

btw, što se naručivanja tiče, smanjili su maksimalnu narudžbu na 10 CD-ova. Za sve preko toga, mora se slati mail njima da ti oni odobre.

Ne baš, nije mail nego zahtjev na https://shipit.ubuntu.com

[quote=Amar]Ja sam Ubuntu naručio još 24. maja i još uvijek ništa. Edubuntu i Kubuntu sam naručio 01. juna. Moram malo porazgovarati s poštarom.

btw, što se naručivanja tiče, smanjili su maksimalnu narudžbu na 10 CD-ova. Za sve preko toga, mora se slati mail njima da ti oni odobre.[/quote]
evo ti moj izvještaj:

Shipped/Cancelled requests
3 CDs requested in 2006-05-19. 3 CDs approved and sent to the shipping company in 2006-05-24. Please note requests usually take from 4 to 6 weeks to deliver, depending on the country of shipping.

eki ovo?
http://www.amazon.com/gp/product/B000G62IDU/104-3051508-3788751?n=229534

a što se tiče naručivanja tu si upravu…

I would like:
1 Ubuntu CD (1 PC Edition)
1 Ubuntu CD (1 64-bit PC Edition)
1 Ubuntu CD (1 Mac Edition)
3 Ubuntu CDs (1 PC Edition, 1 64-bit PC Edition, 1 Mac Edition)
5 Ubuntu CDs (5 PC Edition)
10 Ubuntu CDs (10 PC Edition)
10 Ubuntu CDs (8 PC Edition, 1 64-bit PC Edition, 1 Mac Edition)
10 Ubuntu CDs (5 PC Edition, 3 64-bit PC Edition, 2 Mac Edition)

Samo 3 CD-a si naručio???