X problem

buduci da sam pocetnik sto se tice linuxa unaprijed se izvinjavam ako ovo pitanje nije na pravom mjestu ili postoji vec odgovoreno.

instalirao sam slackware 10.0 (iz 6-tog pokusaja) i sve je bilo u redu dok lilo nije dosao na red, pokusao sam ga instalirati na floppy al nije moglo,
tako da sam ga moro dzati (linux) boot diskom. sve proslo ok
(root login itd.), dok nisam ukuco startx. e tu je problemnasto jer mi se monitor ugasio, pa sam racunar morao rucno gasiti. e sad sam vidio na forumu da treba koristiti xf86congif da se konfigurise kartica, sto ja naravno nisam uradio.E dali ja prvo trebam da konf. graficku pa da to funkcionise ili ima neka postavka po defaultu pa da to ipak radi (nesto ko primary display u win). inace instaliro sam sve KDE pakete tako da to nije problem,tacnije instaliro sam sve sto je doslo na cd-ovima.
i jos kako da lilo instaliram, tj. da editujem lilo.conf.al da ga stavim na floppy jer mi se bas i ne cacka oko MBR.

inace ranije sam bez problema instalira RH8, tako da je slackware trebo da bude veci izazov.
Inace ako ista moze pomoci mogu napisati i kakva je konfiguracija racunara itd.

hvala unaprijed!

Ciao zunza, evo i ja sam neki dan instalirao Slackware 10, pa mozda mogu da pomognem.
Meni je instalacija bila “ugodno iskustvo”, jedino sam malo surfo po net-u trazeci
podatke za monitor. Slackware je sam podesio VESA monitor i karticu, ali display na 60 Hz
i nije bash fin za gledat’ ali u vecini slucajeva radi i imash barem neshto za pocetak.
Slackware ne koristi XFree nego Xorg, razlika ne postoji u ovom trenutku, ali programi
i konfiguracijske datoteke imaju malo drugacije nazive.
Tako ces npr. koristiti “xorgconfig” da bi napravio novu “/etc/X11/xorg.conf” datoteku.
Prije nego pokrenes xorgconfig probaj pronaci podatke o monitoru i graf. kartici koju
koristis (koji chip, memorija, itd). Ja sam podatke za moj monitor nasao na:
http://cvs.mandrakesoft.com/cgi-bin/cvsweb.cgi/soft/ldetect-lst/lst/MonitorsDB%3frev=1.20